بازیگردانان رسانه ای دولت نهم و من سیاهی لشکر

بی شک باید بازی گردان های رسانه ای دولت نهم را باهوش ترین افراد این دولت دانست. احمدی نژاد معجزه نبود ولی حاصل سحر جادوگران رسانه ای پنهان در سایه ی محصول بود! حتی اگر منصفانه نگاه کنیم، بازی گردانان دولت نهم لایق دریافت بیشترین اسکار هستند برای بهترین کارگردانی، بهترین فیلمنامه، بهترین تهیه کننده، بهترین نور پردازی، بهترین دکور و … . حتی باید از آنها دعوت کرد تا در بزرگترین دانشگاه های دنیا شیوه ی بازی گردانی خود را تدریس کننده که چرا آن ها بهترین هستند از بازیگر مرد نقش اولی که زرشک طلایی را از آن خود کرد مجموعه ای پدید آوردند که ستاره ی شب رویایی اسکار بود!

برای مثال زمستان امسال برای ایرانیان با این خبر ها گذشت:‌ کلمنته آمد، کلمنته رفت، کلمنته ناز کرد، کلمنته التماس کرد، دایی سرمربی شد، پرسپولیس ۶ امتیاز از دست داد،‌پرسپولیس بخشیده شد، ایران پیروز جنجال هسته ای، رد صلاحیت گسترده در آستانه ی مجلس هشتم، بنزین نوروزی آمد، دولت نهم فضا را تسخیر کرد( پرتاب کاوشگر)، سنتوری،کاریکاتورهای توهین آمیز و …

ولی مردم ایران چه چیز هایی را یا ندیدند ویا زود فراموش کردند: بودجه چه شد، چه بر سر فعالین حقوق زنان آمد، چند نفر از اصلاح طلبان واقعا تایید صلاحیت شدند!، نفت گران شد ولی من فقیر شدم!، گران شدن طلا و سکه در آستانه ی سال نو، مهرورزی میلیارد دلاری دولت نهم با عراق، ونزوئلا، تاجیکستان و دیگر رفقا، حکم اعدام خبرنگاران، قطعنامه ی سوم، رفاقت نیمه راه روسیه و موضع گیری سرسختانه ی دولت های اروپایی در برابر ایران، چه بر سردانشجویان امیر کبیر آمد، در دانشگاه شیراز چه می گذرد و…

باورش سخت است ولی من هم سیاهی لشکر بودم!

~ توسط شبح در مارس 2, 2008.

یک پاسخ to “بازیگردانان رسانه ای دولت نهم و من سیاهی لشکر”

  1. سلام دوست من.میخواستم بگم بلاخره تصمیم گرفتم بیام توی وردپرس و از شما چه پنهون که یه مدت میشه که اومدم.اگه دوست داشتین آدرس لینک رو عوض کنید.ممنون.

پاسخی بگذارید

 
